Nå er Tobias Brattvåg-spiller

Tobias Flem har skrevet kontrakt ut 2024-sesong.

Tobias Flem hospiterte med BIL i trening gjennom store deler av første halvår i 2020. Emblem-spilleren signerte proffkontrakt, og fikk sin debut 23. august hjemme mot Kjelsås. Der scoret han like godt målet vårt som sikret 1-1.

Siden var Tobias sentral i et hvert laguttak, og hadde en rivende utvikling med fast startplass i treeren sentralt. Etter en bunnsolid 2021 og første halvdel av 2022, ble 21-åringen hentet av OBOS-klubben Raufoss. Med utlån tilbake til Brattvåg, etter å ha fått debuten i OBOS som innbytter i to kamper.

Nå er Tobias igjen Brattvåg-spiller, og har signert kontrakt ut 2024-sesongen.

-Brattvåg har tatt godt vare på meg de siste sesongene, og jeg føler meg ekstremt ønska der. Jeg kan spille for trenere og en klubb som ønsker det beste for utviklinga mi. Da velger jeg å være lojal og er motivert for et nytt år når de ønsker en fortsettelse med meg, sier Tobias Flem.

Trener Renè Skovdahl er ikke uventet fornøyd med årets fjerde re-signering:

- Tobias har hatt en fantastisk utvikling siden vi henta han fra Emblem til vi solgte han til Raufoss. Han er målfarlig, og har blitt en toveis-spiller som er taktisk klok i sine vurderinger, sier Renè Skovdahl