Vi er årets kvalitetsklubb - og har drømmetreneren!

Frank Dalhaug er årets drømmetrener og BIL årets kvalitetsklubb

BIL fotball tok godt for seg av premiefatet under lørdagens fotballgalla på Scandic Parken Hotel i Ålesund.

Brattvåg IL ble "årets kvalitetsklubb" og ble tildelt sjekken på 25.000 kroner samt diplom.

I tillegg ble Frank Dalhaug kåret til "årets drømmetrener" og fikk en sjekk på 5 000 kroner samt diplom.

I tillegg ble Brattvåg igjen blant kretsens beste klubber på rekruttering og utvikling av dommere. Det endte med en ny sjekk på 15 000 kroner.

På bildet Frank Dalhaug og daglig leder Simon Tomren med de synlige bevis.

-Vi er stolte av alle som har gitt av sin dyrebare fritid for å legge til rette for mye og god aktivitet i klubben over tid. Dere er unike, og skal ha en stor del av æren for at klubben ble trukket fram som årets kvalitetsklubb på Sunnmøre, sier fotball-leder Karl Jørgen Hurlen.

- Når det gjelder årets drømmetrener, tror jeg tittelen taler for seg selv, Frank har vært en uvurderlig ressurs i alle år og vi er privilegert som klubb som har slik kompetanse og pågangsmot i våre rekker, hans sertifisering som Uefa B lisens i årer et lite tegn på hvor dette vil ende, Pochettino sine dager i Chelsea er nok talte, tillegger fotballsjefen.