Sparebanken Møre med videre som nøkkelspiller på laget

Sparebanken Møre forlenger sitt engasjement som Generalsponsor for Brattvåg IL Fotball til 2026

Hva er ikke mer naturlig for Sparebanken Møre på FN sin internasjonale dag for Frivillighet 5. desember, enn å signere ny Generalsponsoravtale med Brattvåg IL!

Sparebanken Møre og Brattvåg IL Fotball kunngjør med glede fornyelsen av deres samarbeid gjennom en Generalsponsoravtale som vil løpe til og med 2026. Denne forlengelsen representerer ikke bare en forpliktelse fra Sparebanken Møre til Brattvåg IL Fotball, men også en anerkjennelse av den positive utviklingen klubben har opplevd innen både bredde- og toppfotballen. Samarbeidet har vist seg å være fruktbart for begge parter, og begge organisasjonene ser frem til å bygge videre på de allerede oppnådde resultatene.

"Vi er svært takknemlige for Sparebanken Møre sitt kontinuerlige engasjement og støtte. Denne forlengelsen av sponsoravtalen er et bevis på deres dedikasjon til å styrke lokale idretts- og aktivitetsinitiativer og er en svært viktig brikke for oss med tanke på kontinuitet som er viktig for å nå våre mål. Sammen ser vi frem til å fortsette å bygge en vellykket og bærekraftig fremtid for Brattvåg IL Fotball," sier Karl Jørgen Hurlen, leder av Brattvåg IL Fotball.

Sparebanken Møre var aldri i tvil om at banken ønsket å fortsette samarbeidet med Brattvåg IL. Dette er en investering i samfunnsbygging og støtte til lokale aktiviteter. «BIL-navnet står sterkt i lokalsamfunnet og er et positivt innslag både lokalt og i regionen, og dette vil Sparebanken Møre støtte opp om», uttaler Nustad. Hun berømmer særlig den innsatsen som daglig blir lagt ned av alle de frivillige, som brenner for å skape gode og trygge aktivitets- og treningstilbud for barn og ungdom.