Prince har signert ut 2024

Svenske Prince Isaac Kouame har skrevet 2-års kontrakt.

22-åringen kommer opprinnelig fra Elfenbenskysten, men kom til Sverige som 13-åring. Kun noen få år senere signerte hurtigtoget sin første proffkontrakt med Elfsborg, og var sist høst lånt ut til Skövde. Prince er en offensiv spiller, som har erfaring fra både nivå en og to i svensk fotball.

Han hadde sin første trening med laget, da sesongoppkjøringa starta mandag 9. januar.

- Jeg gleder meg til å komme i gang, og har allerede fått et bra inntrykk av laget. Det er spennende å prøve noe nytt, og jeg er her for å utvikle meg videre. Dette er en fin sjanse for meg til å komme tilbake på sporet, og samtidig hjelpe laget best mulig, sier Prince Isaac Kouame.

Trener Skovdahl er godt fornøyd med den første signaturen i 2023.

- Prince har gode en mot en-ferdigheter, er en god kombinasjonsspiller med stor gjennombruddshissighet. Han kan bekle kantposisjon, og også være en av to reine spisser, sier Renè Skovdahl.

Som trolig fortsatt har litt blekk igjen i signeringspennen sin....

Vi ønsker Prince velkommen til klubben.