Æresmedalje til Olav

Olav Andre Austbø fikk fortjent heder og ære under årsmøtet onsdag.

Olav ble historisk 1. januar 2013 som klubbens første klubbadministrator eller daglige leder. Som en del av klubbens profesjonelle satsing med heltidsansatte i sport og administrasjon. Olav gjorde en kjempejobb, og var da som han alltid har vært. Et JA-menneske.

Han er Brattvåg-patriot, og hadde vært et fast innslag rundt A-laget i flere sesonger før det. En klubbmann, som selv etter at han sluttet i stillingen på klubbhuset bidrar som frivillig og trener i yngres.

Det er noe av bakteppet for at Austbø onsdag oppnådde 150 poeng på klubbens adelskalender for tillitsvalgte. Som igjen utløser livsvarig æresmedlemsskap ved passerte 60 år.

Følgende fikk æresdiplom i ramme for å ha oppnådd 80 poeng på samme adelskalender:

Stian Vemøy, Johan Vestre, Endre Høistad, Stig Hurlen, Håkon Sæterøy og Trond Vågnes.

Vi gratulerer med fullt fortjent heder og ære!