Tre signerer inn igjen - en sjekker ut

De tre første signeringene er på plass foran 2023-sesongen, mens en spiller takker for seg.

Trioen Jørgen Fylling, Benjamin Fjeldsted og Marius Refsnes har alle forlenget sine avtaler ut 2023-sesongen.

Noe som selvsagt er gledelig, da alle tre har solide prestasjoner å se tilbake på i sesongen som var.

- Alle tre har hatt veldig bra utvikling, og det er ekstra kjekt at det er snakk om lokale gutter. Vi håper og tror de skal ta nye steg kommende sesong, og er både glade og fornøyde over at de har signert nye avtaler, sier hovedtrener Renè Skovdahl.

Ola Husby ønsker seg videre. I samråd med klubben har partene derfor valgt å gå hver til sitt. Ola har vært i Brattvåg siden sommeren 2017, og vært sentral i alle laguttak de siste 5,5 årene. 25-åringen søker nye utfordringer i Bergen.

Etter å ha vært en del av et opprykk og to klubbrekorder, ønsker vi selvsagt Ola det beste på sin vei videre.