Sam og Rolv tar juniorlaget videre

Sam Tattum fortsetter som hovedtrener for G19-laget. Rolv Seth er også i 2023 å finne som assistent i trenerteamet.

- Vi er svært fornøyde med at Sam og Rolv har takket ja til å forlenge årets avtale med å fortsette som trenere også i 2023-sesongen. De har gjort en strålende jobb, og er godt likt i både spillergruppen, blant foreldre og i klubben ellers, sier fotball-leder Karl Jørgen Hurlen.

Sam Tattum har også kontrakt med A-laget for kommende sesong, og tar fatt på en ny sesong både som spiller og trener på nyåret. Etter at julen er feiret i 26-åringens andre hjem, England.

Rolv står med 143 kamper for Brattvåg, der det ble en del mål i gamle 3. divisjon blant annet. Gjennom en årrekke har han hatt trenerrollen og andre verv og roller i yngres avdeling.

Det er med andre ord hel ved vi har sikret oss signaturen til for 2023-sesongen.

Samarbeidslaget med Ravn og Norborg spiller kvalifisering om plass i 1. divisjon i månedskiftet januar/februar.