Kapteinen tar to nye år

Emil Dahle har fornyet sin avtale ut 2024-sesongen.

Vår eminente ballelegant var på utgående kontrakt, men signerte en ny avtale med klubben ut 2024 onsdag kveld.

Emil Dahle går dermed løs på sesong 7 i BIL-drakta i det sesongoppkjøringa starter i januar. 32-åringen kom fra HamKam foran 2017-sesongen, da vi rykka opp fra 3. divisjon etter det ulykksalige nedrykket høsten før. Etter at 2. divisjon ble spisset fra fire til to avdelinger. Siden har romsdalingen spilt tett på alt av kamper, og er svært ofte sentral når angrepsspillet vårt sitter som best.

Emil får også en sentral rolle inn mot både bredde og tiltak for de yngre spillerne i klubben. I tillegg til å løfte fotballfritidsordninga videre, så blir Emil mye å se både på banen og på stadion utenom treningstid for herrelaget.