Peter er klar for 2021 i gult og blått!

Peter Jul Nielsen blir å se i gult og blått også i 2021-sesongen.

24-åringen ble hentet til BIL på en korttids-avtale mot slutten av sist sesong. Debuten kom borte mot Fløya 13.september, og siden var forsvarsspilleren involvert i totalt 6 kamper i den spesielle korona-sesongen i PostNord-ligaen.

Peter Jul Nielsen kan benyttes både som back og midtstopper, og ser fram til en ny sesong på nivå 3 i norsk fotball.

-Jeg var veldig fornøyd med slutten av fjoråret, der både jeg og laget hadde fin utvikling. Det lover godt for nye muligheter og en god sesong. I tillegg trives jeg godt i både klubb og bygd, sier Peter Jul Nielsen.

Brattvåg-trener Renè Skovdahl er godt fornøyd med å få på plass en ny brikke i sammensetningen av spillerstallen til 2021-sesongen.

-Peter er en veldig viktig signering. For det første kjenner han vår spillestil, men han har også en personlighet som passer veldig fint inn i Brattvåg. Peter er ekstremt seriøs, hardtarbeidende, ydmyk og en god rollemodell for de yngre spillerne. Vi er veldig fornøyde med å få han med videre, sier Brattvåg-trener Renè Skovdahl.