Sesongens andre treningskamp

Fredag, kl. 1630 møter vi AaFK 2 til dyst i sesongens andre treningskamp, også denne gang på Color Line Stadion.

Årets første test, mot Aalesunds FK sitt eliteserielag enda med siger for Brattvåg på Color Line Stadion, no ventar AaFK sitt andre lag når vi igjen pakka ned utstyret og vende snuten mot ytre strøk i Ålesund Kommune. Det har enda ikkje blitt lagt ut kva inngang vi skal nytte, men går du mot hovudtribuna så regna vi med du vil møte ein open port.

Oversikta under viser kampane som herrelaget skal spele før vi serieopnar på heimebane mot Skeid 13. april, Skeid som rykka ned i frå Obos-ligaen i 2019 blir ein spanande peikepinne på kvar vi står når alvoret for fullt sett i gang.

31.01 AaFK - BIL 1-2
07.02 AaFK 2 - BIL 16.30
14.02 Spjelkavik -BIL
18.02 KBK -BIL
22.02 Hødd - BIL
29.02 MFK2 - BIL
14.03 Træff - BIL
24.03 MFK - BIL
28.03 Levanger - BIL (lagene møtes midt mellom en plass)
04.04 Florø - BIL (kampen spilles på Nordfjordeid)

Tradisjonen tru, så spelar vi kun på bortebane i treningskampane, men fortvil ikkje, dei fleste kampane er i nærområdet så det er fullt mogleg å følgje laget fram mot seriestart.