Tapte i Levanger

Det ble 0-2 i Levanger.

Brattvåg tapte 0-2 borte mot Levanger. Det var også pauseresultatet i en kamp de gule og blå slet med å finne relasjonene etter en uheldig start på kampen.

-Vi sliter med press-spillet før pause, men det bedrer seg de siste 45 minuttene. I sum har vi 3-4 sjanser vi kunne ha fått et resultat ut av, men Levanger har også sine sjanser. Dermed vinner de fortent, sier trener Renè Skovdahl.

Toppscorer Håkon Leine hinket av banen etter kvarteret, og Levanger scoret like godt i det påfølgende angrepet på et skudd som skiftet retning fra hjørnet av 16 meteren. Leine sin skade er fortsatt uviss, men man håper det kun er snakk om en brist eller ei forstuing etter en kollisjon med en forsvarsspiller etter et skudd.

Ledermålet var av det tilfeldige slaget, der skuddet til Ermal Hajdari skifter retning og setter keeper Aleksandar Stankovic ut av spel.

2-0-skåringa var av den vakre sorten, der Sereba avsluttet seks trekk innad i Levanger-laget med å sette ballen i mål.

I det hele og fulle ingen stor fotballkamp, der innbytter Harmohan Singh fikk den største sjansen for Brattvåg etter knappe timen. Dessverre gikk avslutningen rett utenfor Levanger sitt mål.

Begge lag hadde et par store sjanser etter pause, men i sum var det greit nok at Levanger tok alle poengene.

Neste seriekamp er hjemme mot Kvik Halden søndag 25.8 klokken 16:00

Øvrige resultater: