Simon, Niklas og Neydson forlenget kontrakten

Simon Tomren, Niklas Rekdal og Neydson da Silva har alle skrevet nye kontrakter ut 2021 med BIL.

Simon Tomren er inne i sin 5. sesong i Brattvåg-drakta etter overgangen fra Kristiansund før 2015-sesongen. Midtbane-dynamoen og kapteinen har vært en nøkkelspiller i gult hver en sesong, og har forlenget sin utgående avtale frem til 31.12.2021. 26-åringen begrunner beslutningen med tro på laget, trenere og kjærlighet til bygda Brattvågen.

-Jeg forlenget fordi vi har noe veldig godt på gang. Samtidig som det er to veldig dyktige trenere vi har. Jeg må vel også si at jeg stortrives i BIL, og har blitt veldig glad i bygda og alle som er rundt klubben, sier Simon Tomren.

To nye år blir det også for målvakt Neydson da Silva og omskolert venstreback Niklas Rekdal.

- Jeg trives veldig godt i Brattvåg, og syns jeg har tatt steg på områder jeg ikke var like god på tidligere. Der har Renè hjulpet meg. Jeg liker også Brattvågen generelt bra og folket som bor her, sier Niklas Rekdal.

24-åringen har vært ute med skade i seks uker, men er nå tilbake for fullt i trening.

Søndag er Kvik Halden gjester på Brattvåg stadion klokken 16.00. Haldenserne imponerte med 3-0 borte mot Levanger i hengekampen onsdag kveld. Dermed er det nyopprykkede overraskelseslaget med i kampen om opprykk for fullt. To poeng bak tabell-lederen Stjørdals Blink.