Henrik gir seg

Henrik Hoff gir seg som daglig leder i Brattvåg Fotball.

Henrik Hoff har besluttet å si opp sin jobb som daglig leder i Brattvåg fotball. 57-åringen tok over etter Olav Andre Austbø etter 2018-sesongen, og har fungert 1 år i stillingen når han fratrer 1. desember.

Det er personlige vurderinger bak beslutningen, og Henrik ønsker Brattvåg lykke til videre.

-Jeg håper og tror Brattvåg tar de nødvendige steg de trenger i årene som kommer for å etablere seg på et høyt nivå i norsk fotball. Videre ønsker jeg å takke ledere, spillergruppen og ikke minst de frivillige i Brattvåg fotball for et godt samarbeid i min tid i klubben, sier Henrik Hoff.

Brattvåg fotball søker dermed etter ny daglig leder, og Henrik vil stå i jobben frem til arvtageren er på plass. Trolig innen 1. desember.

Styreleder Karl Jørgen Hurlen takker Hoff for hans bidrag i jobben som daglig leder.

-På vegne av styret i Brattvåg fotball vil jeg takke Henrik for et godt og utviklende arbeide den tiden han har vært i klubben. Samt en åpen og konstruktiv dialog rundt sin avgjørelse om å fratre, sier Karl Jørgen Hurlen.