Damelaget i toppkamp lørdag

Lørdag spiller både herre- og dame-laget viktige hjemmekamper.

Samarbeidslaget til Brattvåg/Ravn har hatt en flott sesongstart med 9 poeng i 3. divisjon. Lørdag kommer Volda til toppoppgjør på Brattvåg stadion klokka 17.15.

Kampen starter rett etter at herrelagets kamp mot Fredrikstad er ferdigspilt.

Brattvåg/Ravn vant senest 5-0 hjemme mot Aksla på tirsdag, og står med 3 seire og et tap mot gode Herd2 så langt i år.

Fride Lianes er blant seriens mestscorende med sine 5 fulltreffere. To av de kom hjemme mot Aksla. Der scoret også Rita Nogva Austnes, Vibecke Koppen Krogsæter og Sonja Ulvestad hvert sitt mål.

Volda står også med 3 seire og 1 tap mot Herd2, som topper tabellen i 3. divisjon med full pott etter 4 serierunder.

Dermed er det duket for et reelt toppoppgjør mellom to seiersvante mannskap.

I 4. divisjon gjør Ravn/Brattvåg2 sitt 9er-lag det skarp. Tabelltopp med 9 poeng etter fire spilte kamper er status.