Brattvåg scoret alle måla. Tapte 1-2 i Moss

Sondre Beite scoret reduseringsmålet etter pause. Dessverre kom ikke Brattvåg nærmere enn 1-2 på Melløs.

En veldig svak første omgang ødela søndagen for Brattvåg. Ingenting stemte, og årsverste var konklusjonen etter 45 minutter spill på gressbanen på Melløs.

Både Kristian Strande og Akseli Kalermo var uheldig å sette ballen i eget mål, men Moss hadde i tillegg 2-3 enorme målsjanser, og kunne fort ha ledet med større siffer til pause.

Etter hvilen kom Brattvåg bedre til på det. Laget hang mer sammen, og maktet etter hvert å få et trykk på hjemmelaget. Sondre Beite var to ganger alene med keeper, og scoret på den siste av de to sjansene.

Dessverre ble det med 1-2-målet, selv om toppscorer Håkon Leine hadde en gedigen sjanse til å sette utligningen.

I sum var det ikke ufortjent at Moss vant, men denne kampen levde helt til 8. og siste tilleggsminutt.

Neste oppgave er Levanger hjemme på stadion lørdag klokken 15.00

Øvrige resultater: