Thomas Pedersen klar som assistenttrenar for Brattvåg

Rykta som kom i går om at Thomas skulle vere på veg til Brattvåg stemte godt, og vi er særs nøgde med å kunne offentleggjere dette i dag.

Brattvåg IL Fotball har i dag ansatt Thomas Pedersen som ny assistenttrener for sesongene 2019 og 2020 for klubbens A-lag.

Thomas Pedersen er 32 år og utdannet UEFA B-lisens.

Med Thomas Pedersen som assistenttrener, får vi i Brattvåg en svært dyktig fotballtrener med god kjennskap til fotballen på Sunnmøre.

Thomas kommer fra hovedtrenerjobben i SK Herd. Klubbene har hatt dialog og kommet frem til gode løsninger som vi sammen håper vil være med på å videreutvikle og fremme fotballen på Sunnmøre.

Brattvåg ser svært optimistisk på de muligheter som vårt nye trenerteam vil gi oss, både når det gjelder spill i Postnord ligaen og i utviklingen av unge spillere.