Matchday!

Vi var på plass i Haugesund allereie laurdag. Vi kan melde om 17 mann som alle er klare til dyst.

Vi gleda oss! Endelig har dagen kome, ein lang preseason er over. Vi har lagt bak oss fleire gode treningskampar. Møtt mykje god motstand, no skal vi måle krefter mot ein erfaren 2. divisjonskollega, Vard Haugesund.

Dei sytten som er med er, Henrik, Neydson, Scott, Mirza, Ygg, Vegard, Sondre, Thomas, Willy, Ola, Emil, Håkon, Magnus, Gard, Torbjørn, Daniel og Joakim.

Dessverre har vi ein del skader på spelarar som er igjen heime, men dei vi har med er klar til kamp og det er god stemning i troppen.

Kampstart er 1400, du kan følgje kampen på Twitter og du kan også sjå kampen på smp.no. Vi vise også kampen på klubbhuset, der opnar dørene 1330. Sendinga er i samarbeid med Sunnmørsposten.

Stor honnør til Sunnmørsposten som utviklar sport vidare, det er gull for alle oss som er glade i fotball.

Bildet er henta frå fkh.no