G16 med 2 kamper siste uke.

Brattvågs G16 lag er godt i gang. Etter første oppkjøringsperiode i desember og januar, med 4 kvalik-kamper som endte med gruppeseier og 1.divisjon, så har man nå trent godt i flere uker. Gruppen består av litt over 30 spillere, og i sesongen stilles det med et lag i 1.divisjon og et lag i 3.divisjon.

Rikard Vestre har ansvar for 1.divisjonslaget, og med i teamet rundt ham og med øvrig ansvar for det andre laget er Trond Vågnes og Hans-Martin Otterlei. Johan Vestre trener keeperne, og Arild Eiken kjører ukentlige fysiske treninger med spinning, intervalløkter etc.

Siste uke ble det gjennomført 2 treningskamper. Midsund kom på besøk torsdag, der Brattvåg stilte med en stor tropp på over 20 spillere. Mye spilletid på alle og en fin seier 5-3. Søndag møtte 1.divisjonslaget divisjonskollega Herd på bortebane. Her kom man ut med en flott seier 3-2 etter scoring av Eirik Vågnes, Nikolai Sårheim og Per Kristian Helle Hildre.