Brattvåg - Bryne laurdag kl. 1700

Laurdag kl. 1700 tar vi i mot Bryne til ny kamp i PostNord-ligaen.

Alle kjenner Bryne, ein gammal storklubb som har vore i dei øvste divisjonane i ei årrekke. No kjem dei på besøk til Brattvåg. For Brattvåg sin del så er det eit lag vi ikkje har møtt i seriesamanheng tidlegare, så dette blir kjekt. Bryne har starta sesongen ujamnt og står med ein siger og tre uavgjorte så langt. At laget har meir inne er vi sikre på, men vi må fortsette å mate på og forsøke å ta enda ein skalp på Brattvåg Stadion.

Vi har nærast full stall, om vi ser vekk frå Simon og Eirik som er langtidsskada. Simon er på oppløpssida av sitt lange år med skada og vonleg kan vi snart sjå han tilbake på bana.

Vi har til no spelt berre ein seriekamp på heimebane, den endte som vi hugsar med tap mot KFUM, så vi har litt å revansjere her heime.

Vi håpe mange tar turen laurdag og igjen prøve å gjenskape litt av den fantastiske stemninga som var på stadion når vi tok i mot Rosenborg.

Vel møtt!