Forsvarskjempe klar for Brattvåg

Herrelaget styrkar forsvaret innføre sesongen i PostNord-ligaen, denne veka vart vi einig med den svenske forsvarspelaren Mirza Mujcic, med Bosnisk opphav.

Svensken som kom til Lysekloster i sommar gjor godt i frå seg i årets sesong og var en av dei største grunnane til at vår tøffaste motstandar denne sesongen slapp inn så lite mål som dei gjorde. Mirza har trass sin unge (23år) alder fått erfaring i Noreg med spel i 2. divisjon.

Mirza som har vakse opp i Sverige, nærare bestemt Gøteborg har fleire landskampar for Sverige på både U18 og U19. Han har også erfaring både frå Allsvenskan og Superettan.

I Sverige har Mirza spela for klubbane Gais og Utsikten, medan han i Noreg har vore i Mjølner, Notodden og Lysekloster. Han har også eit kort opphald for Vikingur på Island.

Vi ynskjer Mirza velkomen til Brattvåg!

Hugs at du får kjøpt fyrverkeri på Brattvåg Stadion i romjula!