Lamine Nekrouf til Brattvåg

Per Gidlund og Brattvåg forsterker laget, hentar spelar frå Divisjon 1. klubben Vasalund IF i Sverige.

Lamine Nekrouf er klar for Brattvåg. På overgangsvindaugets nest siste dag vart Lamine endelig Brattvågspelar.

Det er ein spelar som trenar Per Gidlund kjenne godt til frå tida si i Sverige, derfor var det ikkje nødvendig med noko prøvespel for den 25 år gamle svensken. Lamine kan bekle fleire posisjonar offensivt, men har blitt mest brukt som høgre ving dei siste sesongane.

Lamine kjem til Brattvåg allereie førstkommande fredag og det er venta at Lamine vil debutere mot AaFK 2 i ein treningskamp allereie laurdag.

Frå før av kjenner Lamine godt Robin Palacios så vonleg finn han seg fort godt til rette i Brattvågen i lag med resten av troppen, ein tropp som nærmar seg fulltallig.

Bilde er henta frå www.laget.se

Fotograf, hovudbilde, Rolf Hansen.