Tapte målfest i Levanger

Vi snudde 0-2 til ledelse 3-2, men tapte 3-5 borte mot Levanger i en sjansebonansa av en bortekamp i Trøndelag.

Levanger kom klart best i gang i sommervarmen, der hjemmelaget ledet 2-0 før 20 minutter var spilt. Resten av omgangen ble et sjanse-eldorado begge veier. Med litt bedre uttelling kunne vi fort ha fått en redusering før pause.

I stedet ble det en drømmeåpning på den andre omgangen, da David Sisokko scoret i sin andre seriekamp på rad. Alene mot keeper reduserte Vestnesingen til 1-2. Deretter var det Magnus Hammerås som rappa ballen fra hjemmelagets keeper, som prøvde å drible på egen femmeter. 2-2 i åpent mål. Snuoperasjonen var total, da Ola Husby(bildet) hamret inn sitt første mål for sesongen fra 16 meter. 3-2 i det timen ble passert på TOBB Arena.

Dessverre rakna det, og Levanger fikk to straffespark den siste halve timen. Det første reddet Marko strålende, men dessverre var en Levanger-spiller først på returen til 3-3. Deretter glapp det på en corner, når midtstopper Lorentsen fikk sette inn sitt andre mål for dagen. På overtid var Bojadzic sikkerheten selv fra straffemerket.

Dermed tap 3-5. Neste kamp er borte mot Kjelsås 18. september. Deretter er det hjemmekamp mot Ullensaker/Kisa 25. september klokka 12.30

Tabell og kampfakta alle kamper finner du her

Vi oppdaterte som vanlig kampen på vår twitter-konto