Stordugnad på klubbhuset

Laurdag 26. og søndag 27. november avvikla husstyret ein stordugnad på klubbhuset vårt: hovudsalen i 2. etasje fekk eit sårt tiltrengt løft/oppgradering.

Tak og veggar vart måla to strøk. Tre av veggane den same forsiktige, lyse og diskre fargen som før. Som ein spanande kontrast, vart den fjerde veggen måla ein fin blåfarge. Resultatet vart veldig fint, og no kan vi leige ut lokalet utan å vere skjemde på vegne av Brattvåg idrettslag. I tillegg skapar dette trivsel og glede for våre eigne brukarar av huset.

Vi må nok vente nokre år på nytt klubbhus. I mellomtida er det viktig at det gamle klubbhuset vårt vert skikkeleg vedlikehalde. Make klubbhuset greatagain????!

Takk til husstyret og alle hjelparane frå Breidde for flott innsats!

På bildet ser vi fire patriotar:

Frå venstre:
Suljo Dedic, Samek Zarif (hustyret), Roger Grytten og Lars Martin Vestre (leiar husstyret)