Takk for innsatsen Kasper!

Midtstopper Kasper Jensen og Brattvåg har blitt enige om å avslutte kontrakten etter en solid sesong i gult og blått.

Kasper Jensen skrev 2-års kontrakt med Brattvåg før 2020-sesongen, men av familiære grunner har klubb og spiller blitt enige om å avbryte avtalen midtveis.

26-åringen spilte 13 kamper for Brattvåg i PostNord-ligaen i fjor, og spilte også første omgangen i årets første treningskamp i Molde. Kasper Jensen var en bauta på banen, med ei viktig rolle også på treningsfeltet og i garderoben,

-Kasper har vært en solid spiller for oss, men også en flott rollemodell for våre unge talent i klubben. Han delte av sin brede erfaring med de unge, brukte tid på å forklare og lære bort, både på treningsfeltet og i garderoben. Dette betyr at vi på kort tid har mistet to slike typer i Simon og Kasper, og da er det andre som må steppe opp for å ta den rollen. Selvsagt ønsker vi Kasper lykke til videre, og vi forstår hans prioriteringer med nær familie framfor fotballen, sier Brattvåg-trener Renè Skovdahl.

Kasper Jensen ble målscorer i 2-3-tapet borte mot Tromsdalen, og var ellers en ledertype på bana for Brattvåg. Han kom fra nivå 2-klubben Nykøbing. Der hadde Kasper Jensen 99 kamper i beltet i det som samsvarer OBOS-ligaen i Norge.