Junior med målrike kampar

​Våre 2 juniorlag har endeleg fått spele kampar igjen, og det med svært målrike utfall.

Førstelaget fekk besøk av Herd tirsdag på Brattvåg stadion i sol og varme. 2 tidlige baklengs måtte til før gutta kvikna til og snudde til 3-2 før pause. Etter pause rann det inn fleire mål og til slutt enda det med siger 6-4. Magnus Otterlei scora 3 mål, Erlend Blø og Igor Leonovs et kvar i tillegg til et sjølvmål.

I forrige veke spelte laget 2 kamper. Først mot Aafk sitt elite G16-lag. En kamp som enda 2-2 etter mål av Eirik Koppen Vågnes og Tobias Jensen. Så gjekk turen til Sjøholt for å møte Ørskog/Stordal. En rar kamp med dominans lenge og 5-0 ledelse, før heimelaget satte inn en voldsom sluttspurt som ga 5-5. Erlend Blø scora 3 mål, Eirik Koppen Vågnes og Henrik Otterlei Hurlen et mål kvar i tillegg til et sjølvmål.

Andrelaget spelte i går i Uggedalen mot Ørskog/Stordal 2. Som med førstelaget hadde man her god kontroll på 3-0, før det til slutt enda 3-3. Bittert, men forhåpentligvis god lærdom for gutta. Måla satt av Amar Selak, Oliver Gamlem og Robin Bergtun. Sistnevnte med en banan i vinkelen fra 20 meter med venstreslegga.

I forrige veke var gutta på bytur og møtte Aksla/Guard. En kamp som endte med en solid 5-0 seier etter 2 mål kvar av Amar Selak og Rasmus Gjerset Gjelstenli, samt et av Eldar Dedic.

No ventes det på videre åpning i forhold til Covid-19, og forhåpentligvis mange gode seriekamper både i 1. og 2. divisjon for våre 2 lag på G19.