-Hyggelig å hjelpe våre naboer

Det ble tap 2-4 mot AaFK G19 i torsdagens treningskamp.

En treningskamp fire dager etter siste seriekamp, og kvelden før spillerne og trenerne drar på juleferie, er sjelden vare. BIL stilte opp da AaFK spurte pent om å få en gjennomkjøring før G19-laget skal spille Skandinavisk mesterskap.

-For vår del er det lite i potten av verdi i en kamp som dette, og vi ønsker selvsagt ikke å få noen skader som kan koste sesongoppkjøringen. Det merkes også at vi har hatt en intens og lang sesong bak oss, så i dag er nok ingen i nærheten av 100 prosent. Vi tar denne kampen for å hjelpe AaFK, og vi gjør alltid det vi kan for å hjelpe naboklubbene våre, sier Brattvåg-trener Renè Skovdahl.

David Sisokko gav oss ledelsen 1-0, mens Gard Rogne (bildet) utlignet til 2-2. Til slutt vant et tett på toppet og maks motivert AaFK G19(Manglet kun Nikolai Hopland) 4-2.

Fredag kåres åres Brattvåg-spiller etter at alle stemmer er talt opp. Så er det juleferie!