VEMUND HOLE VIK HAR SIGNERT FOR BRATTVÅG

USA-studenten Vemund Hole Vik (21) har signert kontrakt som gjer han til Brattvåg-spelar. Kontrakta er ut sesongen, men Vemund reiser til USA igjen i august.

Til dagleg studerer Vemund i USA. Grunna korona-tiltak har han vore heime i Noreg i vår. Store delar av denne perioden har han trena med Brattvåg. Under desse øktene har han vist så mykje bra at han har signert kontrakt som binder han til klubben medan han er i Noreg.

-Vi er svært glade for at Vemund har signert for Brattvåg. Han er en svært god forsvarsspelar. Ein atletisk, rask og god førsteforsvarer som også er god med ballen i føtene. I tillegg har han rette mentaliteten, er audmjuk og viser stoltheit, seier hovudtrenar René Skovdahl.

Vemund hadde mange år i Aafk-systemet før han gjekk til Herd sommaren 2018. Etter eit år i Herd vart det over dammen for studiar. Der kombinerer han fotball og studier. Med langt opphald i Noreg så passar det fint med fotballspel på godt nivå i Brattvåg.

Vi ønskjer Vemund velkommen til Brattvåg! SIGNERT FOR BRATTVÅG

Vi ønskjer Vemund velkommen til Brattvåg!