Herrelaget tilbake på feltet

Måndag var første dag med reduserte permitteringer for herrelaget og trenarane. Det var med stort engasjement dei var tilbake på feltet for første gong i organisert aktivitet på over sju veker.

Etter å ha vore permittert sidan 23.mars, hadde herrelaget sin første arbeidsdag igjen måndag 11.mai. Det vart einkomprimert dag der spelarane møtte opp ferdig skifta og klare til trening etter eit kort møte på klubbhuset.

Treninga var basert på mykje tekniske øvingar og litt fysisk vedlikehald til slutt. Det var heilt tydelegein våryr og ivrig gjeng som hadde gleda seg til organisert trening. Engasjementet var stort og stemninga var god.

Harmohan Singh er ein av dei som er letta over å vere i arbeid igjen: - Veldig kjekt å komme i organisert trening igjen. Sjølvom vi er mange som har trent sammen så er det kjekt å få alle gutta på feltet samtidig igjen, seier «Harry» etter den første økta.

Vi håper gutta snart også får trent med dueller og gjere det deilikar aller best: å spele fotball.