Nardo i siste hjemmekamp før ferien

Nardo er gjester på Brattvåg stadion lørdag klokken 16.00.

Siden 3-2-seieren mot Fredrikstad 25. mai har Brattvåg samlet sammen 2 poeng på 5 kamper. De tre siste kampene har alle endt med tap 1-2, selv om BIL nok hadde fortjent bedre enn som så. Det positive er at BIL ikke har tapt de siste 45 minutta i noen av de seks siste kampene.

Lørdag kommer vårsesongens siste hjemmekamp når Nardo er gjester på stadion. Trønderne, som hadde så store utfordringer i vinter, at det var tema å trekke laget fra PostNord-ligaen, har i stedet svart med å plukke 16 poeng på 12 kamper. Dog har det kun blitt 1 poeng siste 4 kamper. Man skal dog passe seg grundig for å undervurdere denne gjengen.

Tormod Bjerkeset har trent Nardo de ti siste sesongene, og spillestilen til bydelsklubben fra Trondheim er velkjent. Det er dødballer, full kraft i alle dueller og hurtige overganger. Tross i at alle vet hvordan Nardo spiller, har det altså gitt gode resultater over tid.

Under 2018-sesongen vant Nardo 1-0 hjemme på Nissekollen og 4-1 i Brattvåg.

Hva skjer i vårens siste hjemmekamp lørdag?

Husk fotball alltid er best live på stadion.