Umbro i fire nye år

Brattvåg IL fortsette sitt samarbeid med utstyrsleverandør Umbro og Sporten Brattvåg.

Det er med stor glede at vi kan annonsere at vi er einige med Umbro og Sporten Brattvåg, Umbro har vore draktleverandør i ei årrekke og leverer topp utstyr for fotball.

Sporten Brattvåg har fått ei stor rutine som vår lokale leverandør og har med si erfaring fått kort leveringstid og mykje utstyr på lager. Sporten og Umbro vil no lage ein DM med eit supertilbod på ein pakke skreddersydd for medlemmar.

Sporten Brattvåg opnar ny flott butikk 6. desember. Kanskje kan eit tips til julegåve vere ny treningsdress til dei unge håpefulle?

Det er også kjekt for våre spelarar og foreldre i breidde at vi held fram med same leverandør, dette gjer at vi ikkje treng tømme klesskapet for å kle oss opp med klede til ein ny leverandør, dette veg tungt for klubben når vi planlegg fire nye år fram i tid.