Sesongavslutning for herrelaget

Laurdag spelar herrelaget sesongens siste kamp for sesongen. Motstander er Stjørdals Blink på bortebane.

Årets sesong har gått fort, og vi kan sjå tilbake på fleire fantastiske opplevingar. Cupsigeren mot Molde heng høgt, vi tok også i mot Rosenborg og gjor ein solid innsats mot Noregs beste lag. Vi har tatt fleire solide skalpar i serien og vi sikra plassen i PostNord-ligaen i god tid før første hauststormen kom. No handlar det om pakke inn sesongen på ein god måte, gje publikum ei avslutning dei fortjene, heime i sofaen med kamp smp.no tv. Støtta har vore god å ha, mange nye fjes på tribuna også i år, og i lag med dei gode gamle supporterane har dykk laga ei ramme rundt kampane våra som vi sett umåteleg stor pris på.

Kampstart i Stjørdalen er 13.00.