Joakim Barstad til Brattvåg

Aalesunds FK og Brattvåg IL Fotball er einige om ein overgang for Joakim Barstad. Dermed blir Vatneguten Brattvågspelar dei to neste sesongane.

Joakim har trass sin unge alder kampar for Aalesund i Eliteserien og fleire kampar for Norge sine ungdomslag. Joakim er ein høyreist forsvarsspelar og kan ta fleire posisjonar i Forsvaret. Den presise høgrefoten er ei av styrkene til 19 åringen frå Vatne, dette i lar med stor fart gjer at vi trur at Joakim vil gjer det godt i Brattvåg forsvaret.

Joakim har spela for Norge G15, G16, G17, G18 og seinast for G19 landslaget i kampen mot Slovakia. Eliteseriedebuten kom borte mot Viking i 2017, ein kamp AaFK vann 1-2 på Viking Stadion.

Joakim er Ravngut og gikk til AaFK som 15 åring. For Brattvåg er det særs kjekt at spelarar frå lokale klubbar velje Brattvåg når dei tar turen vidare frå AaFK og andre toppklubbar i fylket og vonar at Joakim i lag med resten vil kunne utvikle seg vidare i Brattvåg.

Vi ynskjer Joakim velkomen til Brattvåg